1. Загальні положення

1.1. Умови здійснення партнерської діяльності (далі «Умови») визначають предмет, організацію продажів, обов’язки і порядок розірвання відносин з офіційним партнером (далі «Партнер») компанії MEDIACAST, LLC (далі «Компанія»).

1.2. Компанія та Партнер приймають на себе узгодженні зобов’язання, безпосередньо пов’язані із залученням Клієнтів до Компанії на умовах описаних у даній угоді.

1.3. Компанія і Партнер зобов’язуються слідувати положенням, вказаним у даній угоді, якщо інше не обговорено додатково.

1.4. Партнер беззаперечно признає, що всі залучені від його імені Клієнти являються Клієнтами Компанії.

1.5. Партнер приймає на себе обов’язки підключення нових клієнтів (далі «підключення») Компанії.

1.6. Ця Угода є публічним договором. Згодою Партнера з умовами цієї угоди вважається реєстрації Партнера на сайті http://business.mediacast.ua

 

2. Реєстрація Партнера

2.1. Партнером може стати як і діючий абонент Компанії, який має річну підписку на сервіс Компанії, так і новий клієнт.

2.2. Новому клієнту потрібно купити річний абонемент Компанії на сервіс та зробити перше мінімальне поповнення балансу.

2.3. Клієнту в якого вже є річна підписка на сервіс Компанії потрібно заповнити форму на сайті http://business.mediacast.ua та зробити перше мінімальне поповнення балансу.

2.4. Перегляд Умов та реєстрація на сайті Компанії для роботи з Партнерами http://business.mediacast.ua

2.5. При реєстрації Партнер зобов’язаний надати достовірні дані.

2.6. Компанія має право вимагати від Клієнта підтвердження реальності даних, вказаних при реєстрації у партнерській програмі.

2.7. Після підтвердження реєстрації Партнеру присвоюється статус Starter, а також надається доступ до інтернет кабінету для підключення нових абонентів. Статус партнера буде рости в залежності від виконаних умов (див. п.5).

 

3. Підключення абонента

3.1. Всі замовлення Партнер оформляє через свій особистий кабінет на Сайті Компанії, який стає доступним після присвоєння партнерського статусу і першого поповнення балансу на суму 640 USD, всі наступні поповнення можуть бути на будь які суми. Підключення абонента здійснюється наступним чином:

3.1.1. Партнер поповнює баланс в особистому кабінеті на сайті компанії та підключає нового абонента. Після чого закупівельна вартість Підписки списується з балансу Партнера. Заробітком Партнера є різниця між закупівельною та споживчої ціною Підписки.

3.1.2. Партнер розміщує реферальне посилання у себе на сайті, блозі, чи соціальних мережах і отримує винагороду за нового абонента шляхом зарахування коштів на баланс в інтернет кабінеті компанії.

3.2. Партнер зобов’язаний надавати  достовірну інформацію стосовно нового абонента.

3.3. Покупець має право відмовитися від покупки протягом 14-ти днів без пояснення причин. У разі відмови від продовження річної Підписки клієнт зобов’язаний подати письмову відмову по електронній пошті на [email protected] не пізніше, ніж за 30 календарних днів до закінчення терміну дії Підписки.

3.4. Партнер зобов’язаний сам компенсувати різницю невикористаних послуг, тобто якщо клієнт з річної підписки використав лише 7 місяців, то Партнер зобов’язаний повернути кошти за 5 не використаних місяців.

3.5. Компанія зобов’язана повернути Партнеру кошти які він компенсовував клієнту за невикористані послуги, шляхом зарахування на баланс Партнера, з відрахуванням коефіцієнта винагороди Партнера.

 

4. Види, порядок розрахунків

Найменування, асортимент і вартість Підписки визначаються чинним прайс-листом, який є невід’ємною частиною Умов і може бути змінений Компанією в односторонньому порядку.

4.1. Доступні способи оплати замовлень Партнера:

4.1.1. Зняття грошей з кредитної карти -Доступні для власників кредитних карт VISA та MasterCard в будь-якій країні світу. При даному виді платежу замовлення надходить в обробку відразу після його оформлення Партнером.

 

5. Умови присвоєння партнеру статусів та бонуси

5.1. В залежності від виконання умов Партнеру може бути присвоєно рівень «Starter», «Dealer», «Power Dealer», «Partner», «Provider».

5.1.1. Кожний партнер отримує статус Starter та 20% знижки на продукти компанії;

5.1.2. Кожний партнер який підключив 100 нових абонентів отримує статус Dealer та 25% знижки на продукти компанії;

5.1.3. Кожний партнер який підключив 500 нових абонентів отримує статус Power Dealer та 30% знижки на продукти компанії;

5.1.4. Кожний партнер який підключив 1000 нових абонентів отримує статус Partner та 35% знижки на продукти компанії;

5.1.5. Кожний партнер який підключив 3000 нових абонентів отримує статус Provider та 40% знижки на продукти компанії;

5.2. Кожний Партнер приймає участь в усіх діючих бонусних програмах. Та отримує бонуси з цих програм, шляхом зарахування бонусів, на баланс в інтернет кабінеті.

5.3. Партнеру в інтернет кабінеті буде доступно основний рахунок та бонусний. В залежності від виду бонусу кошти будуть зараховуватись на один із рахунків.

5.4. Всі види бонусів можна переглянути на партнерському сайті, або запитати у вашого менеджера.

5.5. Якщо клієнт оновлює свою річну Підписку Партнер отримує відсоток згідно свого статусу на момент продовження Підписки.

5.6. Компанія може змінити умови присвоєння та нарахувань бонусів Партнеру в односторонньому порядку, попередньо повідомивши його за 30 календарних днів до впровадження змін

 

6. Обов’язки Партнера

6.1. Дотримання конфіденційності стосовно будь-якої інформації і документації, отриманої від Компанії, а також зберігання комерційної таємниці, яка може стати йому відома, в зв’язку з виконанням даних Умов.

У разі порушення даного пункту відбувається негайне припинення співпраці без права відновлення статусу Партнера і юридична відповідальність.

6.2. Партнер зобов’язується виконувати усі пункти даної угоди.

6.3. Партнер зобов’язаний бути компетентним у сфері послуг, що надаються Компанією та основних конкурентних перевагах Компанії.

6.4. Партнер зобов’язаний самостійно слідкувати за усіма змінами у роботі Компанії, новинами і акціями, які проводяться, та своєчасно інформувати про це Клієнтів.

6.5. Партнер зобов’язаний у разі виникнення проблеми у Клієнта зв’язатися із співробітниками Компанії, попередньо вияснивши усі деталі, необхідні для вирішення питання у випадку, якщо самостійно не може вирішити проблему Клієнта.

6.6. Узгодження з Компанією використання товарних знаків Mediacast.tv при проведенні рекламних кампаній. При цьому товарні знаки Mediacast залишаються власністю Компанії, та захищені чинним законодавством від несанкціонованого використання. Підміна або приховування товарного знаку Mediacast не допускається і тягне за собою юридичну відповідальність.

6.7. Надання клієнту рахунку, чеку згідно із законодавством країни, в якій він здійснює діяльність (для Партнерів – юридичних осіб).

6.8. Доведення до відома клієнта, що послуги Компанії надаються тільки для приватного користування. Компанія не несе відповідальності за будь-яку протиправну діяльність Партнера.

6.9. Оповіщення Дилерського відділу про всі зміни персональних даних (адреса, електронна пошта, відкриття процесу банкрутства і т.д.).

6.10. Партнер може надавати знижку кінцевому клієнту за рахунок своєї знижки на продукт компанії.

6.11. Партнер зобов’язаний доводити до відома Компанії усі факти або обставини, про які йому стало відомо і які можуть призвести до несприятливих наслідків для Компанії.

6.12. Партнер повинен пройти онлайн курс навчання дилерів.

6.13. Партнер протягом всього часу співпраці з Компанією повинен мати власну активну річну підписку на надання послуг телебачення.

 

7. Партнеру забороняється

7.1. Надавати власний доступ до кабінету та власну знижку третім особам.

7.2. Надавати недостовірну інформацію клієнтам про Компанію, сферу її діяльності, акції та іншe, що може зашкодити Компанії.

7.3. Виступати від імені компанії чи представляти її інтереси.

7.4. Партнер не має права надавати конкуруючим третім особам будь яку інформацію, що розкриває механізм та способи здійснення діяльності Компанії у наданні послуг.

7.5. Розголошувати домашні адреси, номери телефонів, адреси електронної пошти, та іншу особисту інформацію (персональні дані) абонентів чи передавати ці дані третім особами.

 

8. Права партнера

8.1. Отримання винагороди за наведених клієнтів на умовах описаних в п.5, і згідно з чинним прайс-листом.

8.2. Регулярне отримання рекламного матеріалу і тестових доступів від Компанії, які використовуються для залучення кінцевого споживача. Обсяги підтримки визначаються Компанією.

8.3. Ініціативне проведення рекламних промо-акцій на масових заходах за умови попереднього узгодження з представником Компанії.

8.4. Відшкодування витрат у вигляді 50% від витрачених коштів на виготовлення рекламної продукції, оренди місць на фестивалях, оренди виставкової площі, оренди обладнання розміщення реклами на банерах шляхом зарахування цих коштів на баланс партнера за умови узгодження з представником Компанії та консультаційної допомоги при організації та обладнанні власних точок продажів.

8.5. Звернення за консультаціями щодо поліпшення продажів, цінових питань до персонального менеджера в партнерському відділі Компанії.

8.6. Підписка на новині розсилки, форум і сторінки в соціальних мережах Компанії для отримання оперативної інформації та обговорення поточних питань відповідно.

8.7. Партнер має право припинити співпрацю з Компанією, попередньо попередивши про цей намір за 14 календарних днів. В цьому випадку кошти, які знаходяться на балансі Партнера залишаються у власності Компанії.

 

9. Обов’язки Компанії

9.1. Надання постійної консультаційної підтримки Партнеру.

9.2. Надання на запит Партнера необхідного рекламного і ознайомчого матеріалу для просування і розвитку продажів, а також інформації про новинки Компанії.

9.3. Компанія зобов’язана надавати якісний сервіс кінцевому абоненту.

9.4. Компанія зобов’язана виплачувати Партнеру бонуси в порядку, визначеному цією Угодою.

 

10. Санкції за порушення умов співпраці

10.1. У разі переведення клієнта Компанії Партнером на сервіс конкуруючої фірми, Компанія залишає за собою право стягнути з Партнера нанесений ним збиток в повному обсяз

 

11. Врегулювання спорів

11.1. У випадку виникнення суперечливої ситуації у зв’язку з виконанням даної Угоди, сторони намагаються врегулювати ситуацію шляхом переговорів.

11.2. Якщо суперечливу ситуацію не описано у даній Угоді, Компанія виносить рішення на свій розсуд відповідно до практики, що склалася

11.3. Якщо з тих чи інших причин будь-які з умов цієї Угоди є недійсними або що не мають юридичної сили, це не впливає на дійсність або застосування інших умов Угоди.